Tembel Tarifleri #2- Kızarmış Bal Kabağı

28 Kasım 2010 Pazar 18:31 Gönderen hnd

Selamlar
Bugünkü tembel tarifim kızarmış bal kabağı. Bal kabağı kolay mı olur demeyin. Süper marketlerde küçük porsyonlarda, soyulmuş ve ayıklanmış bal kabakları bulmanız mümkün artık. Sizin yapmanız gereken şey ise bunları küp küp doğramak sadece.
Bal kabaklarını ister yağda kızartın ister fırında. İkisi de oldukça güzel olacaktır. Sadece pişirmeden önce istediğiniz baharatlarla lezzetlendirmeyi unutmayın. Ben Tefal'in Acti Fry ına attım ve 30 dk sonra hazırdı.
Piştikten sonra kabakların tatlılığını alması için üzerine peynirle servir yapın derim. Tuzlu ve tatlı bir arada harika oluyor. Ben burda rokfor peyniri kullandım. Oldukça ağır ve aromalı bir peynirdir. Tadına alışık değilseniz daha sade bir peynir tercih edebilirsiniz.
Oldukça basit bir yemek. Fakat bir o kadarda sıra dışı. Tek başına servis edebileceğiniz gibi garnitür olarakta sunabilirsiniz.
hnd

2 Response to "Tembel Tarifleri #2- Kızarmış Bal Kabağı"

  1. Marjo on makeup frenzy Says:

    Üff çok merak ettim, denemeliyim :D

  2. hnd Says:

    dene canımcım. bak brokoli çorbası sein için geldi :p

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.