Doğum Günümde Neler Yaptım??



Selamlar

Tembel teneke hnd karşınızda... Bildiğiniz gibi 1 Ekim doğum günümdü ve artık 25 yaşında bir insanım. püf... Artık 'yetişkin' bir insan olduğum için eskiden utanmasalar davul ve zurnayla doğumgünümü kutlayacak sevgili sülalem bu sene hayırsızlıkta rekor kırdı. Sülalemin yarısından fazlası unuttu doğum günümü :( Bahaneleride 'aklımızdaydı vallahi. unutmuşuz.' Valla çok organize bir şekilde unuttular. Burdan hepsini tebrik ediyorum. Annem, babam ve 2 kuzenim haricinde hatırlayan olmadı. Bu haricinde kısmına girenler: Amca, 2 teyze, 2 enişte, 4 kuzen ve ANNEANNEM&DEDEM. Zaten daha sonra anneannemin burnundan getirdim unuttu diye.

Arkadaşlarımın çoğu kutladı. Zaten Facebook çıktı mertlik bozuldu. 'Sıkıyosa facebook'a bakmadan söyleyin doğum günümü' tribinde gezindim ortalarda :D

Neler yaptığıma gelecek olursak... 1 Ekim cuma gününe denk geldiği için bir aile geleneği haline gelen 'Tuzla'ya balığa' etkinliğini düzenledik yine. Valla ne yalan söyleyeyim, Adil'den başka hiç bir yerde o kadar keyifli bir doğum günü yemeği geçiremem herhalde. Cumartesi günü Ece'yle buluşup Caddebostan'a House Cafe'ye brunch yapmaya gittik. Sonra azıcık gezdik dolaştık. Daha sonra eve gidip Pelit'in makaronlarıyla kendimden geçtim. Pazar günü ise en iyi arkadaşlarımdan Sinem'le yine caddeye gittik. Yine paso gezip dolaştık ama benim ayakların kendine gelmeleri 1 haftayı buldu.

Evden burnunu nadiren çıkaran bir insan olarak çok keyifli bir doğum günü haftasıydı.

Dikkat ettiyseniz paso bir şeyler yendi o haftasonunda. Yanımda sürekli fotoğraf makinesi olmasına rağmen her seferinde unuttum fotoğraf çekmeyi! :(( Halbuki bir sürü görselle hazırlamak isterdim bu postu. Her seferinde siparişi vermeden önce aklımda 'Fotoğraf çekmeyi unutma!' düşüncesi vardı ama tabaklar önümüze konduğu andan itibaren bir black out yaşayıp gözümü açtığımda tabak boş oluyordu. Tek 1 fotoğraf bile çekemezmi insan ya.. peh...

Gelelim doğum günü hediyelerine... 'Hediyeler mi? Ne hediyesi be? Kazık kadar insansın sen! Yok sana hediye!' İnsanların çoğundan bu şekilde tepkiler aldım doğum günü hediyesi olarak :D Allahtan sevgili ailem var! Onlarda olmasa zaten... *sniff**sniff* (... diyerek duygu sömürüsü başlar :p) Ailem bu seneki doğum günüm için cici bir kolye almışlar bana.


İşte 2010 doğum günüm böyle geçti. Kutlayan herkese çok teşekkürler!
hnd

0 Response to "Doğum Günümde Neler Yaptım??"

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.