Sırada Kendini Savunamayan İlk Masum Var

15 Ekim 2010 Cuma 23:34 Gönderen hnd

Selamlar
Bu sıralar hem byheh'i hem burayı çok boşladım ama yeni yazılar geliyor merak etmeyin. Bugün güzel şeylerden bahsetmeyeceğim malesef. Bugün szleri toplumsal duyarlılığın bir bölümüne destek olmaya davet ediyorum.
Geçtiğimiz günlerde pisliğin teki (pislikten başka kendisini tasvir edecek kelime bulamıyorum açıkçası) savunmasız bir kediyi tekmeleyerek ve kafasını ezerek öldürdü. Hemde sebepsiz yere. Hatta belki eğlence için... Bu vahşice olayın videoları tüm internette gezdi. Şahsen ben izleyemedim. Geceleri barınaklardaki hayvanları düşünerek uyuyamayan ben, o videoyu izlemeden dağılabiliyorum. Pislik video aracılığıyla tespit edilip içeri alındı fakat hayvanları koruyan bir yasamız olmaması sebebiyle 300 TL vererek serbest kaldı. Hayvanlara eziyet etmek psikopatlığın bir göstergesi bildiğiniz gibi. Ayrıca hayvanlara eziyet edenlerin hatta tecavüz edenlerin sayısı 1-2 değil malesef. Hatta belkide aramızda sessizce gizleniyor bu hasta ruhlar.
Sizler de bu savunmasız canları korumak için bir şeyler yapmak istiyorsanız eğer yukardaki posterde protesto zamanları ve yerleri belirtilmiş bulunuyor. Katılabilenler katılırsa ne güzel olur...
Unutmayın, bu dünya sadece insanların değil! Diğer canlılarla paylaşıyoruz dünyayı. Onların da yaşam hakkına saygı duyalım!
hnd

0 Response to "Sırada Kendini Savunamayan İlk Masum Var"

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.